Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) ERA
Turbosprężarka GARRETT Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUCAS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NPS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) VEMO
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
729120490
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729120490
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  6,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze