Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) FAST
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) PIERBURG
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) AKS DASIS
Turbosprężarka BUGIAD Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) BUGIAD
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ERA
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) LUCAS
Turbosprężarka LUKAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) LUKAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) NISSENS
Turbosprężarka NPS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) NPS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VEMO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) VEMO
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0)
Kod produktu:
20263
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
20263
Jednostka:
szt
Wersja:  For 225749
Parzyste numery artykułów:  225749
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze