Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SIDAT do Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA GLA (X156) GLA 220 4-matic (156.947) SUV 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:SIDAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0)
Kod produktu:
405466
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
405466
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze