Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MOTAIR TURBO MOTAIR TURBO do Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01)

Turbosprężarka AJUSA Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) AJUSA
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) ERA
Turbosprężarka FA1 Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) TMI
Turbosprężarka VEMO Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) VEMO
Producent:MOTAIR TURBO
Producent:MOTAIR TURBO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTAIR TURBO
0 (0)
Kod produktu:
440847
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
440847
Dla numeru artykułu:  336847
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0)
Kod produktu:
660557
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
660557
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0)
Kod produktu:
336847
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
336847
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Numer artykułu zalecanego dodatku:  440847
Numer artykułu zalecanego dodatku:  550847
Numer artykułu zalecanego dodatku:  560847
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0)
Kod produktu:
550847
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
550847
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu w przód
Dla numeru artykułu:  336847
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0)
Kod produktu:
560847
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
560847
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu wstecznego
Dla numeru artykułu:  336847
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze