Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka REINZ REINZ do Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12)

Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) PIERBURG
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka TOPRAN Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) AUTLOG
Turbosprężarka DELPHI Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DR.MOTOR Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka HART Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) MAXGEAR
Turbosprężarka NPS Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) NPS
Turbosprężarka REINZ Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) REINZ
Turbosprężarka TMI Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka TURBO MOTOR Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VEMO Ford MONDEO IV sedan (BA7) 2.0 TDCi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.08 - 2014.12) VEMO
Producent:REINZ
Producent:REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
0 (0)
Kod produktu:
04-10092-01
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
04-10092-01
Jednostka:
KPL
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze