Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10)

Turbosprężarka PIERBURG Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) NTY
Turbosprężarka REINZ Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) VAICO
Turbosprężarka VEMO Bmw 5 (F10) 535 i sedan 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - 2016.10) VEMO
Producent:METZGER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2361127
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2361127
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Lokalizacja w aucie:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892423
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892423
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Wersja:  OE
Do 100 dni na zwrot
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892424
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892424
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
244,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2361128
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2361128
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód powrotu
Lokalizacja w aucie:  Turbosprężarka
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  0712 9 905 867
Do 100 dni na zwrot
258,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892713
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892713
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Wersja:  AM
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze