Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06)

Turbosprężarka ELRING Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka AJUSA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) FA1
Turbosprężarka HOFFER Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka MOTAIR Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) MOTAIR
Turbosprężarka NISSENS Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) VAICO
Turbosprężarka VEMO Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) VEMO
Turbosprężarka VIKA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2006.06) VIKA
Producent:AJUSA

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC11262
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11262
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP10260
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10260
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  06A145778D
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
382,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP10279
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10279
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  06A145778Q
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
514,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
01045800
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01045800
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  0,80
Długość [mm]:  73
Szerokość [mm]:  67
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC11823
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11823
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Alternatywny zestaw naprawczy:  JTC12464
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC11244
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11244
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze