Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka REINZ do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10)

Turbosprężarka FA1 Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) AUTLOG
Turbosprężarka ELRING Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) ELRING
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) NRF
Turbosprężarka OEM Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT-FISPA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) SIDAT-FISPA
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.03 - 2020.10) VEMO
Producent:REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
0 (0)
Kod produktu:
04-10299-01
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
04-10299-01
Jednostka:
szt
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
351,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze