Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie)

Tarcze hamulcowe A.B.S. Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) A.B.S.
Tarcze hamulcowe NPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NPS
Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI coupe 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ZIMMERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ZIMMERMANN
4.8 (114)
Kod produktu:
100.3365.70
dostępny
4.8 (114)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
100.3365.70
Jednostka:
szt
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Typ tarczy hamulcowej:  Perforowany
Typ tarczy hamulcowej:  Tarcza hamulcowa 2-częsciowa
Jakosć:  Alu-Topf schwimmend
Jakosć:  Alu hub floating
Przetwarzanie:  Stopowy / wysoko nawęglany
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Średnica zewnętrzna [mm]:  365
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  34
Wysokość [mm]:  52
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica otworu [mm]:  112
Średnica otworu centrującego [mm]:  68
Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 APPROVED
Minimalna grubość [mm]:  32,4
Ciężar [kg]:  11,00
Wzór otworów/Ilosć otworów:  6/5
Do 100 dni na zwrot
1361,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Tarcze hamulcowe

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe GIRLING

Tarcze hamulcowe GIRLING

Doświadczenie GIRLING w produkcji tarcz hamulcowych liczy ponad 50 lat. Obecnie w swojej ofercie GIRLING posiada tarcze zapewniające parametry hamowania identyczne z tymi, jakie gwarantują tarcze montowane fabrycznie przez producentów samochodów (OE). Wszystkie partie tarcz poddawane są badaniom w zakresie parametrów materiału i precyzji geometrycznej.

czytaj więcej >
Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy przetaczanie tarcz hamulcowych ma sens? W jakich przypadkach opłaca się przetaczać tarcze hamulcowe? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czytaj więcej >
Dotarcie tarcz hamulcowych. Jak to robić prawidłowo? Fakty i mity

Fakty i mity na temat tarcz hamulcowych oraz procesu ich docierania. O czym warto wiedzieć, a o czym raczej się nie mówi?

Docieranie tarcz i ich zachowanie w trakcie tego docierania to dość złożony temat, w którym nie brak informacji, jakie na co dzień nie dochodzą do przeciętnych kierowców. Co to za informacje? Co warto wiedzieć o docieraniu tarcz hamulcowych, a o czym zwykle się nie mówi?

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze