Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie)

Sprzęgło ATE Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło LUK Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LUK
Sprzęgło BENDIX Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FEBEST Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło GIRLING Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) JURID
Sprzęgło METZGER Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MEYLE Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TEXACO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0255 09
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0255 09
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania:  6
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła suchego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1608,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
602 0013 00
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
602 0013 00
Jednostka:
KPL
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z dźwignią wysprzęglika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Do 100 dni na zwrot
4575,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze