Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło K2 do Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie)

Sprzęgło ATE Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło LUK Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LUK
Sprzęgło BENDIX Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FEBEST Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło GIRLING Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) JURID
Sprzęgło METZGER Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MEYLE Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TEXACO Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Renault CLIO IV (BH_) 1.6 RS (BHJ4, BHJ6, BHMM) liftback 200KM, 147kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:K2

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T104
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T104
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T108
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T108
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C71
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
C71
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze