Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło K2 do Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12)

Sprzęgło ATE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) MINTEX
Sprzęgło SWAG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) CASTROL
Sprzęgło VAICO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) FTE
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) GULF
Sprzęgło JURID Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) JURID
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) SACHS
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 coupe 435KM, 320kW, benzyna (2009.05 - 2011.12) VALVOLINE
Producent:K2

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T104
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T104
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T108
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T108
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C71
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
C71
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze