Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL do Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10)

Sprężyny zawieszenia SACHS Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) SACHS
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia EIBACH Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPSA Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) IPSA
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia METZGER Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) METZGER
Sprężyny zawieszenia NK Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) NK
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SKF Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Bmw 3 (E90) 325 i xDrive sedan 218KM, 160kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) SUPLEX
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QCS5018
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QCS5018
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Litera rozpoznawcza:  L2
Litera rozpoznawcza:  L3
Grubość [mm]:  12
Długość [mm]:  349
Średnica zewnętrzna [mm]:  145
Ciężar [kg]:  1,80
Do 100 dni na zwrot
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QCS7167
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QCS7167
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Litera rozpoznawcza:  C5
Grubość [mm]:  13,8
Długość [mm]:  341
Średnica zewnętrzna [mm]:  100
Ciężar [kg]:  2,70
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze