Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia MAPCO do Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10)

Sprężyny zawieszenia SACHS Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) SACHS
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia EIBACH Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) EIBACH
Sprężyny zawieszenia HART Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) HART
Sprężyny zawieszenia IPSA Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KILEN Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) KILEN
Sprężyny zawieszenia KYB Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia MAPCO Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) MAPCO
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia METZGER Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) METZGER
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SKF Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Bmw 1 kabriolet (E88) 135 i kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2008.03 - 2013.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
5.0 (1)
Kod produktu:
72624
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
72624
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Ilość montowana w aucie:  2
Średnica drutu [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  143
Długość [mm]:  323
Liczba zwojów:  5
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze