Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN do Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07)

Skrzynia Biegów AUTOMEGA Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) AUTOMEGA
Skrzynia Biegów CORTECO Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) CORTECO
Skrzynia Biegów TOPRAN Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) TOPRAN
Skrzynia Biegów ELRING Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) ELRING
Skrzynia Biegów JP GROUP Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) JP GROUP
Skrzynia Biegów AKRON-MALÒ Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) AKRON-MALÒ
Skrzynia Biegów DYS Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) DYS
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów GSP Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) GSP
Skrzynia Biegów HART Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) HART
Skrzynia Biegów HERTH+BUSS ELPARTS Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Skrzynia Biegów HUTCHINSON Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) HUTCHINSON
Skrzynia Biegów KNECHT Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) KNECHT
Skrzynia Biegów KRAFT AUTOMOTIVE Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów MAHLE Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) MAHLE
Skrzynia Biegów MAXGEAR Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) MAXGEAR
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów METZGER Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) METZGER
Skrzynia Biegów NTY Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) NTY
Skrzynia Biegów OEM Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) OEM
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów OYODO Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) OYODO
Skrzynia Biegów QUINTON HAZELL Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) QUINTON HAZELL
Skrzynia Biegów SWAG Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) SWAG
Skrzynia Biegów TEDGUM Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) TEDGUM
Skrzynia Biegów TRICLO Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) TRICLO
Skrzynia Biegów TRISCAN Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) TRISCAN
Skrzynia Biegów VAICO Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) VAICO
Skrzynia Biegów VEMO Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1994.02 - 1997.07) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40899
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
40899
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Materiał:  Metal
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Rozstaw otworów [mm]:  158
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
24857
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
24857
Jednostka:
szt
Kolor:  Szary
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,594
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Durashift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jaką konstrukcją jest amerykańska skrzynia biegów Durashift? Z jakimi opiniami na jej temat można się spotkać?

Krążące po Polsce opinie na temat samochodów marki Ford tradycyjnie nie są zbyt pochlebne. Potwierdza je nawet jedno dość niewybredne powiedzenie. Ale czy to samo tyczy się także półautomatycznych skrzyń biegów tego producenta? Może te są jednak coś warte?

czytaj więcej >
Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze