Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów CORTECO do Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie)

Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów FAST Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) FAST
Skrzynia Biegów BORG & BECK Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) BORG & BECK
Skrzynia Biegów COFLE Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) COFLE
Skrzynia Biegów CORTECO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) CORTECO
Skrzynia Biegów DENCKERMANN Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) DENCKERMANN
Skrzynia Biegów DR!VE+ Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) DR!VE+
Skrzynia Biegów DT SPARE PARTS Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) DT SPARE PARTS
Skrzynia Biegów DYS Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) DYS
Skrzynia Biegów ELECTRIC LIFE Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) ELECTRIC LIFE
Skrzynia Biegów ESEN SKV Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) ESEN SKV
Skrzynia Biegów EUROREPAR Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) EUROREPAR
Skrzynia Biegów HART Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) HART
Skrzynia Biegów KAMOKA Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) KAMOKA
Skrzynia Biegów KAWE Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) KAWE
Skrzynia Biegów KRAFT AUTOMOTIVE Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów LINEX Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) LINEX
Skrzynia Biegów MAPCO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) MAPCO
Skrzynia Biegów MAXGEAR Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) MAXGEAR
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów METZGER Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów NK Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) NK
Skrzynia Biegów NTY Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) NTY
Skrzynia Biegów OEM Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) OEM
Skrzynia Biegów OPTIMAL Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) OPTIMAL
Skrzynia Biegów QUINTON HAZELL Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Skrzynia Biegów SACHS Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) SACHS
Skrzynia Biegów SASIC Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) SASIC
Skrzynia Biegów SEIM Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) SEIM
Skrzynia Biegów SWAG Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów TOPRAN Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) TOPRAN
Skrzynia Biegów TRICLO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) TRICLO
Skrzynia Biegów TRISCAN Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) TRISCAN
Skrzynia Biegów VAICO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 bivalent Skrzynia 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) VAICO
Producent:CORTECO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.4 (5 ocen)
Kod produktu:
01033405B
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.4 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
01033405B
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  16
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  24
Wysokość 1 [mm]:  5,8
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49406696
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
49406696
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  26,8
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  58
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  87
Wysokość 1 [mm]:  70
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Durashift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jaką konstrukcją jest amerykańska skrzynia biegów Durashift? Z jakimi opiniami na jej temat można się spotkać?

Krążące po Polsce opinie na temat samochodów marki Ford tradycyjnie nie są zbyt pochlebne. Potwierdza je nawet jedno dość niewybredne powiedzenie. Ale czy to samo tyczy się także półautomatycznych skrzyń biegów tego producenta? Może te są jednak coś warte?

czytaj więcej >
Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze