Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURRO do Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07)

Silnik FILTRON Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FA1
Silnik MAHLE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) PZL FILTERS
Silnik CHAMPION Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) PURRO
Silnik SASIC Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SASIC
Silnik VAICO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DENCKERMANN
Silnik GATES Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NIPPARTS
Silnik VALEO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) ALCO FILTER
Silnik BOSCH Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) BOSCH
Silnik CORTECO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SCT - MANNOL
Silnik AE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AE
Silnik AJUSA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DT SPARE PARTS
Silnik EUROREPAR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) EUROREPAR
Silnik FAE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FAE
Silnik FAST Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FLENNOR
Silnik GLASER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) INTERVALVES
Silnik JAPANPARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JPN
Silnik KING Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NPS
Silnik NTY Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SIDAT
Silnik SKF Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SKF
Silnik SNR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SOGEFIPRO
Silnik TRICLO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) UFI
Silnik VEYANCE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) WIX FILTERS
Producent:PURRO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PO2013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PO2013
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze