Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AJUSA do Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12)

Silnik GATES Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) GATES
Silnik ELRING Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) ELRING
Silnik FEBEST Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) FEBEST
Silnik SKF Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) SKF
Silnik ABAKUS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) ABAKUS
Silnik HART Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) HART
Silnik JP GROUP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) JP GROUP
Silnik AJUSA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) AMC FILTER
Silnik EUROREPAR Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik GLYCO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) GLYCO
Silnik GMB Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) GMB
Silnik HEPU Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) HEPU
Silnik IJS GROUP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) IJS GROUP
Silnik INA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) INA
Silnik IPD Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) IPD
Silnik KAMOKA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KAVO PARTS
Silnik KOYO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KOYO
Silnik KWP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KWP
Silnik MULLER FILTER Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NPS
Silnik NTN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NTN
Silnik OEM Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) OEM
Silnik OYODO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) OYODO
Silnik PAYEN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) TRISCAN
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
15012000
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
15012000
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  34
Średnica zewnętrzna [mm]:  48
Wysokość [mm]:  7
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
15051900
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
15051900
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  36,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,5
Wysokość [mm]:  7
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
81066300
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
81066300
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M11
Długość [mm]:  120,5
Skok gwintu [mm]:  1,50
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Ilość:  10
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze