Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIBELT do Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03)

Silnik BOSCH Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Silnik FAST Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) FAST
Silnik BLUE PRINT Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) BLUE PRINT
Silnik SWAG Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) SWAG
Silnik NTY Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) NTY
Silnik MAHLE Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) MAHLE
Silnik OEM Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) OEM
Silnik VAICO Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) VAICO
Silnik HENGST FILTER Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) HENGST FILTER
Silnik AE Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) AE
Silnik AJUSA Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) AJUSA
Silnik AMC FILTER Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) AMC FILTER
Silnik CHAMPION Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) CHAMPION
Silnik ELRING Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) ELRING
Silnik ERA Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) ERA
Silnik EUROREPAR Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) EUROREPAR
Silnik GATES Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) GATES
Silnik HART Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) IPD
Silnik JPN Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) JPN
Silnik K&N FILTERS Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) KING
Silnik KNECHT Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) MAXGEAR
Silnik OPTIBELT Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) OYODO
Silnik PAYEN Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) sedan 190KM, 140kW, benzyna (1991.07 - 1996.03) TRISCAN
Producent:OPTIBELT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIBELT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZRK 1494
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIBELT
Kod:
ZRK 1494
Długość [mm]:  1912
Długożć opakowania [cm]:  20,8
Szerokość opakowania [cm]:  3,2
Wysokość opakowania [cm]:  23
Szerokość [mm]:  35
Ilość zębów:  239
Do 100 dni na zwrot
OPTIBELT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4 PK 1005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIBELT
Kod:
4 PK 1005
Długość [mm]:  1005
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze