Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12)

Silnik ELRING Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ELRING
Silnik BOSCH Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BOSCH
Silnik KAMOKA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) KAMOKA
Silnik FA1 Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FA1
Silnik VAICO Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) VAICO
Silnik AJUSA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AJUSA
Silnik ERA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ERA
Silnik GATES Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) GATES
Silnik MAXGEAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) MAXGEAR
Silnik AMC FILTER Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AUTLOG
Silnik BLIC Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BLIC
Silnik BLUE PRINT Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BLUE PRINT
Silnik BTA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BTA
Silnik EUROREPAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) EUROREPAR
Silnik FAST Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) GLASER
Silnik KAVO PARTS Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) KAVO PARTS
Silnik NTY Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) NTY
Silnik PAYEN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) PIERBURG
Silnik REINZ Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) REINZ
Silnik SWAG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) SWAG
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (2)
Kod produktu:
33 10 3762
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 3762
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  400
Ciężar [kg]:  0,094
Dla numeru OE:  CA09-18-861
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze