Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METELLI do Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02)

Silnik ELRING Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) AJUSA
Silnik EPS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) EPS
Silnik FA1 Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) FA1
Silnik GLYCO Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) GLYCO
Silnik VAICO Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) VAICO
Silnik CORTECO Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) CORTECO
Silnik ERA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) ERA
Silnik GLASER Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) GLASER
Silnik HART Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) HART
Silnik PAYEN Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) PAYEN
Silnik AE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) AE
Silnik ELWIS ROYAL Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) ET ENGINETEAM
Silnik FACET Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) FEBEST
Silnik FRECCIA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) FRECCIA
Silnik GATES Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) GOETZE
Silnik HAZET Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) HAZET
Silnik HC-CARGO Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) HC-CARGO
Silnik INTERVALVES Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) INTERVALVES
Silnik IPSA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) IPSA
Silnik KAMOKA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) KAMOKA
Silnik KING Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KS TOOLS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) KS TOOLS
Silnik KW Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) KW
Silnik MAGNETI MARELLI Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) MAHLE
Silnik METELLI Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) METELLI
Silnik NPS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) NPS
Silnik NÜRAL Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) NÜRAL
Silnik OEM Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) OEM
Silnik SNR Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) SNR
Silnik TRISCAN Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford RANGER (ER, EQ, R_) 1.8 pick-up 116KM, 85kW, benzyna (1999.06 - 2002.02) VEMO
Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01-2504
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
01-2504
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,03
Średnica wewnętrzna [mm]:  6,08
Materiał:  Żeliwo szare
Długość [mm]:  36
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01-2505
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
01-2505
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,08
Średnica wewnętrzna [mm]:  6,08
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze