Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HELLA do Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12)

Silnik ELRING Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Silnik EUROREPAR Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) EUROREPAR
Silnik VICTOR REINZ Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CORTECO
Silnik SWAG Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) SWAG
Silnik FA1 Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FA1
Silnik BOSCH Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BOSCH
Silnik EPS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) EPS
Silnik AJUSA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) AJUSA
Silnik FILTRON Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DT SPARE PARTS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DT SPARE PARTS
Silnik FACET Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FACET
Silnik HELLA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HELLA
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VEMO
Silnik DELPHI Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ERA
Silnik GATES Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GATES
Silnik INA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) INA
Silnik JP GROUP Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KAMOKA
Silnik METALCAUCHO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) METALCAUCHO
Silnik NRF Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) NRF
Silnik TOPRAN Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TOPRAN
Silnik VAICO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VAICO
Silnik AE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) AE
Silnik AIRTEX Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ASHIKA
Silnik BGA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BGA
Silnik BIRTH Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BORG & BECK
Silnik BTA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DENCKERMANN
Silnik DIEDERICHS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DIEDERICHS
Silnik DR!VE+ Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) EUROL
Silnik FAE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FAST
Silnik FLENNOR Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FLENNOR
Silnik FRAM Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FRAM
Silnik GLASER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HART
Silnik HC-CARGO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) INTERVALVES
Silnik IPD Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) JAPKO
Silnik JOHNS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) JOHNS
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KAWE
Silnik KNECHT Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) LUCAS
Silnik MAHLE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) METELLI
Silnik METZGER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) NPS
Silnik OCAP Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) OCAP
Silnik OEM Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) OEM
Silnik OPTIBELT Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) PIERBURG
Silnik PURFLUX Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) PZL FILTERS
Silnik QFIX Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) SIDAT
Silnik SKF Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) SKF
Silnik SNR Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TRISCAN
Silnik TURBORAIL Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TURBORAIL
Silnik UFI Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) UFI
Silnik VALEO Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VALEO
Silnik VEMA Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VEMA
Silnik VEYANCE Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (E28) 535 i sedan 220KM, 162kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) WIX FILTERS
Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
6ZL 003 259-121
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6ZL 003 259-121
Jednostka:
szt
Moment dokręcenia od [Nm]:  50
Napięcie znamionowe:  12
Ciśnienie załączania do [bar]:  0,5
Ilość połączeń:  1
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Czarny
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Funkcja przełączania:  Zestyk rozwierny
Rozmiar klucza:  24
Natężenie prądu [A]:  0,25
Tolerancja [%]:  10
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PT 009 107-361
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6PT 009 107-361
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Bosch
Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe:  12
Rezystancja [Ohm]:  2080
Rezystancja [Ohm]:  302
Ilość połączeń:  2
Gwint zewn. [mm]:  12
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Niebieski
Kolor:  Niebieski
Skok gwintu [mm]:  1,5
Rozmiar klucza:  19
Rodzaj czujnika:  Czujnik NTC
Zakres temperatury [°C]:  25
Zakres temperatury [°C]:  80
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze