Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe JANMOR do Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10)

Przewody zapłonowe BLUE PRINT Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) BLUE PRINT
Przewody zapłonowe BOSCH Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) BOSCH
Przewody zapłonowe BOUGICORD Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) BOUGICORD
Przewody zapłonowe BREMI Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) BREMI
Przewody zapłonowe ERA Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) ERA
Przewody zapłonowe EYQUEM Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) EYQUEM
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Przewody zapłonowe JANMOR Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) JANMOR
Przewody zapłonowe LUCAS Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe NIPPARTS Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) NIPPARTS
Przewody zapłonowe NPS Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) NPS
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TRISCAN Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Honda JAZZ I (AA) 56 1.2 liftback 56KM, 41kW, benzyna (1983.10 - 1986.10) VALEO
Producent:JANMOR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JANMOR
4.8 (4)
Kod produktu:
JP325
dostępny
4.8 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JANMOR
Kod:
JP325
Jednostka:
KPL
Materiał:  Silikon
Wymiary radiatora:  WIRE WOUND
Średnica zewnętrzna [mm]:  7
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Rodzaj połączenia DIN
Przewód zapłonowy:  Rodzaj połączenia SAE
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JANMOR
4.8 (4)
Kod produktu:
JPE325
niedostępny
4.8 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JANMOR
Kod:
JPE325
Jednostka:
szt
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Wymiary radiatora:  KEVLAR
Średnica zewnętrzna [mm]:  7
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Rodzaj połączenia DIN
Przewód zapłonowy:  Rodzaj połączenia SAE
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze