Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VAICO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54868
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54868
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1270
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość obrotów koła kierownicy:  3
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M16x1.5
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem kątowym
Do 100 dni na zwrot
4621,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze