Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw JETTA I (16) 1.8 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1984.02) VIKA
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
14-0549
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0549
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  5,6
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
14-0549R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0549R
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  4,5
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze