Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw JETTA I (16) 1.6 GLI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) VIKA
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0549
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0549
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  5,6
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0549R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0549R
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  4,5
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze