Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF V (1K1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2006.05 - 2008.11) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54880
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54880
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1270
Tryb pracy:  Elektryczny
Specyfikacja:  Gen. I
Do 100 dni na zwrot
3074,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54881
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54881
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1270
Tryb pracy:  Elektryczny
Specyfikacja:  Gen. II
Do 100 dni na zwrot
3074,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54868
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54868
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1270
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość obrotów koła kierownicy:  3
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M16x1.5
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem kątowym
Do 100 dni na zwrot
4621,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze