Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw CADDY I (14) 1.8 pick-up 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) VIKA
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50483
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50483
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50332
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50332
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
309,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze