Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP do Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw CADDY I (14) 1.6 D pick-up 55KM, 40kW, olej napędowy (1982.08 - 1992.07) VIKA
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0)
Kod produktu:
510277
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
510277
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze