Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S70 (874) 2.4 Turbo sedan 193KM, 142kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) VAICO
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPW-VV-005
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-VV-005
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer seryjny:  SPW-VV-005
Do 100 dni na zwrot
368,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPK-VV-000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPK-VV-000
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Numer seryjny:  SPK-VV-000
Do 100 dni na zwrot
953,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze