Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI TMI do Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda SUPERB II Kombi (3T5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2009.10 - 2015.05) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TMI
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03622
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03622
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1270
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  58
Ograniczenia producenta:  Generation III
Ciężar netto [kg]:  15,4
Liczba otworów do mocowania:  3
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03623R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03623R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1270
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  58
Ograniczenia producenta:  Generation III
Ciężar netto [kg]:  16
Liczba otworów do mocowania:  3
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze