Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 29477
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 29477
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Tryb pracy:  Elektroniczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze