Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1 line 121 > injectedScript"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 TSI liftback 95KM, 70kW, benzyna (2014.08 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 29314
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 29314
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze