Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI TMI do Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TMI
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03592
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03592
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1217
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  154
Ciężar netto [kg]:  5,6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03593R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03593R
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1217
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  154
Ciężar netto [kg]:  6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze