Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA II Combi (545) 1.2 12V Kombi 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CEVAM

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
113067
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113067
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1180
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
113268
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113268
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
145093
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
145093
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
145094
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
145094
Tryb pracy:  Elektryczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SMI-KOYO
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
112113
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112113
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze