Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania INTER-NICCO Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) INTER-NICCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.2 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (2001.07 - 2007.12) VIKA
Producent:IPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000117
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000117
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
ID wykonania wtyczki:  VALEO
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
911,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000118
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000118
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  KOYO
Wyłączenie producenta:  TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Alternatywny zestaw naprawczy:  JKR104
Do 100 dni na zwrot
1301,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000119
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000119
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
ID wykonania wtyczki:  HELLA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1180
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  64
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Suw [mm]:  145
Długość przegub aksialny [mm]:  177
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
545,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze