Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Seat EXEO (3R2) 2.0 TDI sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (2008.12 - 2013.05) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 29425
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 29425
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 29426
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 29426
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8515 29636
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 29636
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze