Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo liftback 147KM, 108kW, benzyna (2005.04 - obecnie) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP098
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP098
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
451,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze