Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.12 - obecnie) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM489
niedostępny
Kaucja: 439,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM489
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość [mm]:  1242
Suw [mm]:  130
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  132
Rozstaw srub mocujących:  317
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  16,5
Długość przegub aksialny [mm]:  215
Do 100 dni na zwrot
646,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 439,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze