Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) liftback 65KM, 48kW, benzyna (2005.05 - obecnie) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM488
dostępny
Kaucja: 436,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM488
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  50
Rozstaw srub mocujących:  317
Do 100 dni na zwrot
886,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 436,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM490
niedostępny
Kaucja: 439,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM490
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  50
Rozstaw srub mocujących:  317
Do 100 dni na zwrot
754,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 439,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze