Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 2.0 dCi (KZ0Y) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) VAICO
Producent:LENCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA247L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA247L
Tryb pracy:  Elektryczny
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1235L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1235L
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1280
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu dynamic steering
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze