Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania S-TR Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) S-TR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) kabriolet 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) VAICO
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
16-14 631 0000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
16-14 631 0000
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  85
Ilość żeber:  6
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze