Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) liftback 254KM, 187kW, benzyna (2002.12 - 2005.04) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR477
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR477
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
581,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JER140
niedostępny
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JER140
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  HPI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
1102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze