Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania S-TR Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) S-TR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport (CB0M) liftback 169KM, 124kW, benzyna (2000.02 - 2009.06) VAICO
Producent:TRW

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR236
dostępny
Kaucja: 434,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR236
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez adaptera
Rozstaw srub mocujących:  80
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
614,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 434,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM202
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM202
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1107
Tryb pracy:  Manualny
Rozstaw srub mocujących:  276
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  54
Długość przegub aksialny [mm]:  190
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
394,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP259
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP259
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1060
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Długość przegub aksialny [mm]:  185
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  SMI
Do 100 dni na zwrot
1153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP258
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP258
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Długość całkowita [mm]:  1056
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Długość przegub aksialny [mm]:  178
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
1237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP919
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP919
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1180
Do 100 dni na zwrot
1624,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP920
niedostępny
4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP920
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1215
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze