Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) VAICO
Producent:SPIDAN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52441
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52441
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez silnika elektrycznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Specyfikacja:  2.75 TURNS LOCK-LOCK
Do 100 dni na zwrot
1031,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52369
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52369
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Mechaniczne
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez silnika elektrycznego
Układ kierowniczy:  Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,25
Do 100 dni na zwrot
1534,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54986
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54986
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  HPI
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
1760,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52324
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52324
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Długość całkowita [mm]:  1180
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
3028,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52315
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52315
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1170
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
3104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54461
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54461
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  HPI
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu olejowego
Do 100 dni na zwrot
3304,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze