Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.04) VAICO
Producent:CEVAM

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
130754
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130754
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  117
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
110749
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110749
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1170
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
140753
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
140753
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  HPI
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
150552
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
150552
Tryb pracy:  Manualny
Ograniczenia producenta:  SMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1140
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze