Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART do Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 kabriolet 75KM, 55kW, benzyna (1991.07 - 1992.04) VAICO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
404 534
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
404 534
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze