Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.0 i 4x4 Autobus 109KM, 80kW, benzyna (1996.08 - 2002.04) VAICO
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
0004E54
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
0004E54
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Dla numeru OE:  4000E5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z drążkiem sprzęgającym
Do 100 dni na zwrot
398,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
0004E54B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
0004E54B
Jednostka:
szt
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Specyfikacja:  En boite
Jednostka ilości:  Karton
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Do 100 dni na zwrot
596,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze