Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.04 - 2008.08) VAICO
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG01071R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01071R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  34
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Dolot - sr. [mm]:  10,8
Wylot - sr. [mm]:  10,8
Ograniczenia producenta:  With EHPSP bracket
Ciężar netto [kg]:  8
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00250
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00250
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG01070
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01070
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  34
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Dolot - sr. [mm]:  10,8
Wylot - sr. [mm]:  10,8
Ograniczenia producenta:  With EHPSP bracket
Ciężar netto [kg]:  6
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze