Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.6 Si (F35, M35) Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.03 - 1994.12) URW
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR139
dostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR139
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  140
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
775,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR126
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR126
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
486,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP641
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP641
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Materiał:  Metal
Długość przyłącza [mm]:  33
Długość całkowita [mm]:  828
Materiał:  Stal
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Suw [mm]:  152
Do 100 dni na zwrot
1603,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze